MARKETING SZEPTANY I WIRUSOWY

Marketing szeptany (znany też jako buzz marketing) to forma przekazu reklamowego, który dociera do odbiorcy w sposób nieformalny, często w formie plotki. Idealną formą marketingu szeptanego, zwaną marketingiem wirusowym, jest sytuacja, kiedy potencjalni klienci przekazują reklamę sami sobie, wyłącznie ze względu na atrakcyjną formę lub treść reklamy.

Dobrze zaplanowana i poprowadzona kampania marketingu szeptanego wykorzystuje szereg technik reklamowych, takich jak profile w mediach społecznościowych, blogi, opinie sponsorowane, moderowanie dyskusji na forach tematycznych, czy tworzenie artykułów specjalistycznych.

Marketing wirusowy najczęściej korzysta ze śmiesznych lub kontrowersyjnych filmików reklamowych, gier flash oraz wszelkiego rodzaju konkursów i systemów rabatowych.

DO KOGO KIEROWANA JEST USŁUGA MARKETINGU SZEPTANEGO?

  • jeśli Państwa firma nie ma pozytywnych opinii bądź jest pomawiana w internecie,
  • jeśli chcą Państwo dowiedzieć się jak Klienci oceniają produkt lub usługę,
  • jeśli chcą Państwo by o  produkcie lub usłudze dowiedzieli się internauci,
  • jeśli chcą Państwo zbadać, jak kształtuje się wizerunek marki w sieci,

KORZYŚCI Z KAMPANII MARKETINGU SZEPTANEGO

Wzrost poleceń, wzrost Klientów

Wysoka skuteczność

Budowanie pozytywnego wizerunku firmy

Niski koszt

Zainteresowany?
My już nie możemy doczekać się nowego wyzwania


Zapraszamy do kontaktu